1st GA from HanaKimiey

- sila tekan banner kalau nak join -

Hari Jumaat, telah dijalani happily,
Pelbagai aktiviti dilakukan oleh kami,
Saya, budak lelaki bernama Joel Leslie,
Ingin menyertai 1st GA from HanaKimiey ;)

Melepak cuma perkara yang sia-sia,
Lebih bagus join GA macam ini,
Saya tinggal di negara bernama Malaysia,
Diriku layak menyertai GA yang ini :)

Hari ini bukan hari yang sunny,
Hujan yang turun bagaikan shower,
Saya ingin berkawan dengan Hana Kimiey,
Jadi diriku pun telah menjadi follower.


Marilah adik-adik, marilah abang-abang,
Supaya rancangan diteruskan dengan merrily,
Kita sama-sama sertai, janganlah membangkang,

http://akemiey.blogspot.com merupakan blog milik Hana Kimiey. 
Disitulah beliau berkongsi tentang saat indah dalam hidupnya. 

INI TARIKH-TARIKH YANG AMAT 
ISTIMEWA BAGINYA ~>
 
Jom tengok saya jawap soalan yg tlah ditujukan ~>
A) bila tarikh nikah mereka ?
20 January 2012

B) Siapakah saya sebenarnya?di mana saya bertugas?
 Seorang GURU yang bertugas di Pulau Redang, mengajar di Sekolah Kebangsaan Pulau Redang, Terengganu :)
 
C) kenapa saya perlu dipilih sebagai pemenang?
sebab saya betul-betul berusaha untuk mendapat hadiah BIARLAH RAHSIA itu. 
Saya berusaha dengan menyediakan pantun, dll :) 
selain itu, saya dah lama  mng apa2 hadiah :( sedihhh.. 
So, sy berharap agar cikgu boleh berikan kat saya :) 
kalau cikgu berikan kat saya, it will be the world for me.. 
I'll be SOO happy ! :D

nak tag ~> 
cempaka kuning | cute mum | syu90 | shaizhar

sekiannnn ~ thx ! :3
 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...