5 WINNER G.A

- tekan header di atas ini kalau nak join -

nak join 5 WINNER G.A dari BOBIESTORY ;)
dulu dah pernah join segmen dia ini  ..
kalau nak tengok entry saya ttg segmen .. nah, tekan INI
sebab saya join segmen tu, dia ada bagi saya 3 biji pearl dari Sabah ! :)
weeee ~ THANK U ! :)
*lama pula bebelan saya ni*

bagi 1 cadangan : apa yang perlu ada dalam blog ini.
 
yang perlu adalah ..  
chatbox
susah kalau nak tinggalkan jejak kalau tak ada chatbox :) 
Lepas tu, kalau ada chatbox, senang nak tanya soalan ke, tanya khabar ke, tanya perkembangan ke, dll. ;)

tagline saya ?
kalau tagline blog http://youreextremelyhot.blogspot.com saya,
'Hi there, I'm a human being ! What are you ?
- ini sekadar tagline blog -

kalau tagline diri saya ~>
I am me and I'm beautiful in my own way :)

sekian, thank you :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...