Adni Turns 2 Giveaway

- semua orang yang berminat untuk join GA yang menarik ni, sila tekan banner di atas -

hello sekali lagi & selamat malam semua ! :)

NAK JOIN Adni Turns 2 Giveaway PULA :)

harap-harap saya 
B E R T U A H 
untuk memenangi GA ini :D

okay, dah jadi followers bagi kedua-dua blog ~>


ucapan untuk Adni ...

Hi Si Comel ! 
Saya nak wish HAPPY BIRTHDAY kepada Adni .. 
Semoga Adni menjadi anak yang baik sentiasa & saya yakin Adni akan 
membesar menjadi anak yang berguna & berjaya. 
Saya berharap Adni akan sentiasa menyayangi keluarga Adni 
seperti keluarga Adni menyayangi Adni.
Saya juga berharap Adni akan have fun masa birthday 
Adni bersama keluarga tersayang nanti :) 

tarikh tutup : 10.05.11

semua yang tengok entry ni, sila join .. ;)

 sekian .. terima kasih ! ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...