Contest – Mr Jocko giveaway gift

UHUUUUUUUUUUUUY ! 
JOIN CONTEST - MR JOCKO GIVEAWAY GIFT PULA ! WOOOHOO !
RUGI KALAU TAK JOIN ! JOIN SEKARANGGGGG ! WEEE ~

1. Anda mesti ada BLOG. Buatkan satu entry, tulis sedikit komen dan pandangan anda tentang apa yang anda suka dan tak suka tentang MrJocko, Jocko Journey Blog.

JOM BACA BEBERAPA COMMENT  SAYA UNTUK  
MENJAHANAMKAN MEMBANTU MR JOCKO :)
  • Mr Jocko memang seseorang yang SANGATT rajin update blog dia .. selepas membaca beberapa entries yang dia tulis, saya sangst sukakan entries dia tentang percutian-percutian dia spt yang ini ~> Teddy Bear Farm, Seoraksan dan Mount Sorak yang sangat CANTIK .. saya suka sebab saya suka percutian .. SANGATTTTT SUKA ! :) next time suruh Mr Jocko bawa pergi Seoul la .. boleh tak ? boleh tak ? hehehe ;D
  • Satu lagi, Mr Jocko suka kongsikan gambar-gambar ;) menunjukkan bahawa dia seseorang yang sporting & tidak malu . Ni contoh yang baik punyaa ! dngn meletakkan gambar dalam entry, semakin syok la baca entries dia. hehe .. tak rugi jenguk blog dia .. JOM LA JENGUK .. jgn jenguk jer, jadi Jockorian (follow blog dia) 
  • Mr Jocko seorang yang sangat pemurah & mengenang jasa :) Bukti dia seorang yang pemurah .. mengadakan GA ini lah .. dia amat berterima kasih terhadap bloggers yang jenguk blog dia .. MEMANG BAIK ! :) Salah satu entry 'terima kasih kepada bloggers' adalah ~> perujuk Contest - MrJocko ... dia ada kata => Terima kasih untuk mereka... Tanpa mereka siapa la MrJocko...Thanks... 
  • Yang best juga, blog dia banyak widgets yang banyak & awesomee :)  ada buttons, iklan, bloglist, dll. suka saya tengok :D
  • Ermmm... Yang saya tak berapa suka tentang blog Mr Jocko adalah header dia :( .. kecil .. Mr Jocko, sila besarkan sikit header anda :) biar lagi syok bloggers datang ke blog Mr Jocko .. hehehe ..
  • yang kedua pula, blog Mr Jocko tidak memberi 1st impression yang terlalu baik masa saya buka blog Mr Jocko .. maksud saya dari segi background, banner, semua itulah .. saya sukakan blog yang mcm blog http://darkbatman.com/ dan http://kupukupukecik.blogspot.com/ .. kenapa ? sebab saya suka tengok banner & background mereka :) jangan marah .. cuma mahu tolong .. kalau nak buat banner yang cantik, suruh bloggers yang pakar dalam pembuatan banner .. walalupun berbayar, tapi murah saja .. kira-kira RM10 ?.. ok :) kalau nak background cantik, cari kat google .. hehehe :p
'Saya boring, saya nak main,' kata Shanti,
Shanti bermain dengan kawannya, Roni,
kalau Mr Jocko kecil hati,
tolong maafkan diriku ini.

2. Link kan JockoJourney blog di entry anda,
dah banyak dah saya link kan JockoJourney kat entry ni .. tapi .. lin kan lagi sekali lah ...
- JOM JENGUK BLOG NI -  

3. Komen dan letakkan link entry anda di KOMEN entry ini untuk saya lawati,

4. Pemenang berdasarkan entry mereka, cepat, pujian2 melabung (kalau ada) dan seIkhlas mungkin,
nak tau hadiah ? check SINI

tamat jam 12.00tgh Jumaat, 22 April 2011.
Keputusannya jam 3.00pm hari yang sama. 

siappp ~ thanks ! ;)

9 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...