Adyshariz Lucky Draw

- sila tekan banner yang menarik kat atas ni kalau nak join -

H E L L L L L L O 
&
SALAM KENAL

ok, petang ni saya nak join Adyshariz Lucky Draw ;)

dah lama tak menang mana-mana GA .. 
semoga yang ini saya bernasib baik + semoga saya jadi referral yang terbanyak :D
sebelum apa-apa yang lain,
saya nak ucap HAPPY 2ND BELATED BIRTHDAY kepada adik Azry Hariz. 
Semoga Hariz sekeluarga bahagia selama-lamanya. 
And, saya berharap agar Hariz membesar menjadi seorang yang berjaya, 
sayang akan keluarga dan yang terpenting, beriman.. :)


 sekarang nak show bukti dah follow ~~>

weeeeee ~ happpynyer .. lalalala * gila kejap, x tau pasal. *

ok, saya nak tag kawan kawan .. korang WAJIB join . kahkahkahkah!
yvonne | ikki | rizwan | michelle | annis | nurin | shaizhar | cik misi | nur'rul
+ semua yang tertengok ni ..
jangan lupa bgtau saya referral kalian semua !
cth : referral : Joel Leslie
JOM ! MARI KITA MEMERIAHKAN LAGI Adyshariz Lucky Draw

tarikh tutup ~> 24 May 2011

sekiannn, terima kasih ..

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...