CoretanMaya Engagement Giveaway 2011

- sila tekan banner yang romantik di atas kalau nak join GA ini -

S E L A M A T  P E T A N G !

okay, petang ini nak join 1 GA lagi . 
GA ini dianjurkan oleh  

DANN ..
 GA ini diadakan sempena engagement pengajur pada bulan februari .

SEMOGA PERTUNANGAN ANDA BERTERUSAN SEHINGGA BILA-BILA 
DAN SAYA AKAN DOAKAN KEBAHAGIAAN KALIAN. 
SEMOGA KALIAN DIBERKATI DAN DICURAHKAN KEBAIKAN SENTIASA..

okay, saya dah follow kedua-dua blog ---->

+ masuk dalam bloglist + letak gmbr kat sidebar

saya mintalah saya menang ;) hehehe..
kalau sy menang, semestinya saya akan berikan 
hadiah-hadiah terseut kpd kakak saya .. 
Pasti kakak saya akan SUKAKAN sangat hadiah tu :D

>>> JOM JOIN GA INI <<<

tag ~~>
Yasuke and Annis

sekian, terima kasihh .. ;)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...