FM From Australia

- sila tekan banner yang simple but nice kat atas ini kalau nak join -

H E L L L L L O !
SELAMAT MALAM, SEMUA !

malam ini saya nak join FM From Australia yang dianjur oleh Keyphochee

rasa seronok dan bersemangat untuk sertai GiveAway ini kerana hadiahnya adalah FM. 
Saya memang peminat FM dari pelbagai tempat.
Kat fridge rumah memang ada beberapa koleksi FM. Itu pun kira-kira 4 je. huhuhu..
Oleh sebab itu, saya sambung slogan macam ini ~>
mesti banyak yang kata mereka nak tambah koleksi FM, jdi slogan saya lain sikit. ;)
Saya teringin sangat nak FM Australia tu sebab......
saya mahu menolong keluarga saya untuk menceriakan lagi fridge di rumah menggunakan FM dari Australia dan semoga ia mampu meningkatkan lagi selera makan anggota keluarga terutamanya nenek kesayanganku ! Lagipun FM kat fridge rumah baru ada 4 .. dengan pemberian FM dari Keyphochee, FM akan bertambah menjadi 5 dan semestinya ia akan menjadi tumpuan antara semua FM-FM tersebut.


Tarikh tutup ~> 20 Mei Jam 5PM
semoga salah satu drpd Fm tersebut diberikan kepada saya :)
sekiann, terima kasih.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...