Mummy Merah 3rd Anniversary Giveaway

H E L L O  S E M U A ! ( :

hurmm, apa nak buat sekarang ?
Okay,  jom kita join Mummy Merah 3rd Anniversary Giveaway ;)

Saya ada plan menarik dan kawan saya mesti join,
Pasti memeriahkan hari Jumaat yang sangat bosan ini,
Kalau kengkawan Joel yang baik hati hendak join,
Tekan banner yang awesome lagi cun di bawah ni ;)

Giveaway yang diadakan oleh Mummy Merah,
Saya berharap Mummy baca entry ini all the way,
Saya sedaya upaya tulis nak impressed Mummy Merah.

Saya sedang syok tengok AF9,
Sambil sibuk type entry untuk GA ini,
Kalau nak join, kenalah jadi follower kan?
Nah, inilah bukti dah follow blog INI & INI


Kalau dirimu marah, aku minta kamu bersabar,
Sabar itu sangat penting dalam hidup diriku,
Mummy Merah suruh tepek banner di sidebar,
So, telah diriku tepek banner di sidebar blogku.


Marilah kita bersama-sama memeriahkan GA ini,
Pasti anda berkemungkinan besar untuk menang, 
Korang sudi tak join Giveaway Mummy Merah ni ?
Saya nak tag kengkawan yang berpeluang untuk menang ;)
Annis | Nureeen | Michelle A. | Syuhada

Semalam hari yang sangat indah bagi diriku dan dirinya,
Aku menghulurkan bunga ros cantik berwarna merah,
Giveaway diadakan sempena anniversary dan hari jadinya,
Inilah beberapa ucapan dan doaku bagi Mummy Merah.
*sebab sy tak nak copy paste gambar dr google, sy lukis sendirilah*

ucapan untuk hari jadi ;)

Happy Birthday ikhlas ku ucapkan,
Serangkap pantun ini aku ciptakan,
Cara sampaikannya penat kufikirkan,
Terfikirlah Blogspot tempat ku'post'kan.
ucapan untuk anniversary ;)
Tiga tahun usia perkahwinan kalian,
Pelbagai dugaan dan cabaran dihadapi,
Detik terindah masih segar dalam ingatan,
Mummy Merah dicintai, detik teristimewa baginya.

Kalau sedang memandu di jalan raya, sila berhati-hati,
Kes simbah acid di Malaysia sekarang sudah meletus,
Ini beberapa lukisan yang buruk, hodoh dan tidak berkualiti,
Tetapi ia amat bermaksa kerana dilukis dengan hati yang tulus.


Sangat menariklah GiveAway ini,
Diriku terlampau fokus, terlupa berus gigi,
Marilah kawan, mari join GA ini,
Pasti tiada sesiapapun yang akan rugi.
 
inilah diriku, namaku Joel Leslie,
Ingin mengakhiri entry GA ini,
You should join this GA, seriously!
Kalau tak join, rugilah dirimu nanti :)
potpetpotpet ~> okay tak entry ni, boleh menang tak ? :)
><><><><
sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...