My Sweet Birthday 1st Giveaway

- sila tekan banner yang cantik kat atas ni kalau nak join -

H E L L L L L L O
&
S A L A M   K E N A L 

okay, pada malam yang sunyi lagi sepi ini, *hehehe, peliknya bunyi* 
saya ingin sertai 
yang telah dianjurkan oleh Fila

Hari Sabtu, hari yang menarik,
Meluangkan masa dengan keluarga,
Marilah rakan-rakan sertai GA yang menarik,
GA yang dianjurkan oleh Kak Fila.

sebelum meneruskan entry ni, 
saya nak show bukti dah follow ~~>



Giveaway yang dianjurkan sempena birthday Fila ;)

Mudah-mudahan Fila serta keluarga dimurahkan rezeki, bertambah iman & bertambah keberkatan umur. 
Saya harapkan yang terbaik dalam kehidupan kalian & semoga kalian berbahagia sebagai sebuah keluarga yang sayang-menyayangi dan hormat-menghormati satu sama yang lain. Last but not least, HAVE AN AWESOME TIME ON YOUR BIRTHDAY ! :D   

Selamat hari jadi
Ku ucapkan kepada mu
Betapa riangnya menanti di saat ini
Selamat hari lahir
Sekali lagi ku ucapkan
Kini usia telah
Mendewasakan dirimu
Kini kau menanti pelangi kehidupan
Secerah mentari memancar buni ini
Tak dapat melupakan kenangan manis
Tiap detik beredar silih berganti
Hanya setahun sekali kau menanti
Bagaikan sejarah tersemat di sanubari
sekarang nak penuhi syarat yang ke 4 iaitu ~>
Create satu entry utk my sweet birthday...
juz letakkan gambar birthday korang ke,mak korang ke,pakcik ke,
nenek ke,anak2 ke...sapa2 ja..janji gambar tu WAJIB ada kek!!! 
26hb Mei 2010 yang lepas merupakan hari yang amat bermakna bagi diriku.
Hari tersebut merupakan 
*hari lahirku yang ke 13*
Diriku sangat rindukan hari yang bermakna tersebut.
 Terima kasih yang teramat sangat aku ucapkan kepada keluarga sebab menjayakan sambutan hari jadi saya tersebut dan kawan-kawan yang telah menghadirkan diri ke sambutan tersebut :')
 * beberapa gamabr yang diambil semasa sambutan tersebut *

Sambutan hari jadi saya diadakan dekat KFC, Bintang Plaza, Miri. 
Telah dihadiri oleh lebih kurang 11 kawan-kawan.

Haaa, ini gambar kek saya ~>
sedappp giler fruit kek ini . 
tak heavy and that's is what I love ;)

potong kek bufday ! ;)

upacara mengagihkan kek bufday :D

 Nurin makan buah ceri atas kek :D


excited terima hadiah walaupun SATU je.
*nampak sangat menipu .. banyakkk hadiah yang diberi tapi 
tak larat nak pegang utk ambik gmbr, last2 pegang 1 je + french fries*


kawan-kawan 1 Malaysia saya yang telah datang 
*ada lagi yg blom dtg tp mknan dh habis ;p *

lepas dah makan kat KFC ... PERGI JALAN-JALAN :)
 
okay, itu beberapa gambar masa bufday saya pada tahun lepas.
KENANGAN INDAH YANG 
AKAN DISIMPAN SELAMA-LAMANYA 
Saya berharap agar birthday Fila akan dirayakan dengan lebih meriah !
kalau menang hadiah2 yg ada, 
pasti sy berikan kepada kakak kesayangan saya :)
tag -----> Michelle | Annis | Nureeeen
harap-harap sy menang sbb dh sedaya upaya 
buat entry yang agak menarik ini :D

ok, sekian .. thank youu ! 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...