Sweet N Pretty 1st Anniversary GIVEAWAY

H E L L O   S E M U A   !

malam ni, saya nak join

kalau kengkawan nak join juga, sila tekan banner kat bawah ni ~>

 hopefully dapat menang dekat GA ini ;)
Kerana saya nak menang, saya buat entry 'kreatif'lah :D

Happy Anniversary Sweet N Pretty ;)
Saya ada buat kartun untuk awak :D
walaupun hodoh, terimalah kerana
yang penting adalah usaha. Betul tak ? :)

*ini gambaran saya sedang mengucapkan 
sesuatu kepada blog Sweet N Pretty*

Kalau di jalan, tolong berhati-hati,
Ada jejantas untuk menyeberangi, gunalah,
Menyertai GA dengan kerelaan hati,
Kalau tak menang, saya terima sajalah ;)
tapi hopefully dapat menang :p hehehe

okay, sekarang nak hantar emel pula :)

so, itu saja.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...