Rakan 1Klik 2nd GIVEAWAY

HELLO SEMUA ! (:

Hari yang menarik dan hebat,
Dilalui 'aku' bersama keluarga dicintainya,
Giveaway yang awesome lagi hebat,
Insan yang biasa bernama 'aku' menyertainya.


Rakan 1Klik 2nd GIVEAWAY
telah diadakan oleh Rakan 1Klik,
Janganlah kita cuma nak menang hadiah giveaway,
Berilah pertolongan kepada Rakan 1Klik.

Tiada gunanya memberi komen yang banyak tetapi 
idak membawa apa-apa kebaikan, setuju tak ?
Oleh sebab itu, saya akan meneliti entri yang saya 
bacakan dan cuba beri komen yang bernas :)

><><><><><><><><
 Hadiah utama merupakan
Kamera Digital Samsung ES80 with 4GB memory card
jikalau saya mendapat kamera ini, semestinya saya 
menggunanya untuk mengambil gambar.
 semua memori indah bersama keluarga & rakan-rakan 
pasti dapat saya simpan buat selama-lamanya. 
It will be the world to me :)
.

Hadiah kedua dan ketiga pula adalah 
KEDUA:  Hard disk 200 GB
KETIGA: Hard disk 100 GB
ini pula saya boleh guna untuk menyimpan semua file-file yang penting. 
Lebih-lebih lagi, saya ini seorang pelajar. 
kerja khusus, project, dll dapat disimpan di dalam hard disk ini
Ini pasti dapat menolong saya dalam 
kehidupan saya sebagai seorang pelajar.

10 Saguhatinya pula adalah .. MISTERI.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift ;)

><><><><><><><

Tahun, bulan, hari, jam, minit dan saat,
Masa amat penting jadi jangan disalahguna,
rakan1klik.blogspot amatlah bermanfaat,
Banyak info yang menarik lagi berguna.

Terima kasih Rakan1Klik ! ;)

bermula dari 1 Jun sehingga 29 Julai 2011

Sekarang adalah masa untuk
saya menitipkan komen :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...