Reddish GiveAway : Saya Nak Sarawak Souvenir!

H E  L L L O ! ( :



jom join Giveaway ni . Best tau ! 
 kalau nak join, sila tekan banner yang perghh cantik atas ni ;)

Okay, kali ini saya nak join
Reddish GiveAway : Saya Nak Sarawak Souvenir!
 
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi. *panjang lebar ber-hihi :D
Aku tok dari Sarawak tp aku mok join juak ! 
Tak salah kan mun mok join ? :3
Jom join GA ni ! tak kesahlah kau dari Johor ke, 
KL ke, Sabah ke, mana2 je ! :) Join cepatt !
 
Pastikan awak dan kamu dan kawu join
 
 tarikh tutup ~~~> 30 Jun 2011

sekian jak dari kamek. 
Tengkiuk ;))

2 comments:

  1. hehehe...xpa joel. join jak. support souvenir negeri dikpun bah..hehe. lg pun nak...cute bah souvenir mek beli tok..hehe

    BTW, Good Luck ah bro :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...