Contest Mata Menawan

Selamat pagi semua ! Bangun agak lambat hari ini. 
Mesti banyak barang yang saya miss kan ? Awww.. 
Ahh, tak boleh bangun lambat next time, joel ! TIME IS PRECIOUS :) 
Okay, jom kita bermula dengan contest ini. 
Hari ini saya nak join satu contest yang sangat menarik dan special. 
Tajuk contest tersebut adalah Contest Mata Menawan.

 
 Contest Mata Menawan (TEKAN BANNER)

Bunga kertas, bunga mawar,
Harumnya semua bunga-bunga,
Mata itu sesuatu yang istimewa,
Membolehkan kita melihat dunia. 

Apa guna memasang pelita,
Jikalau bukan pada sumbunya,
Bersyukurlah mempunyai mata,
Gunakanlah dengan sungguhnya.
The eyes sees a thing more clearly in dreams than the imagination awake. For I dipped into the future, far as human eye could see, saw the vision of the world, and all the wonder that would be.
 follow ? sudah :]

nanti masukkan banner di sidebar dan 
masukkan blog Korea Lens dalam bloglist ;]

___________________________________

saya suka pakai contact lens kerana mata saya 
layak mendapatkan yang terbaik.
kawaii faceMemakai contact lens adalah satu cara 
untuk memperhebatkan dan mencantikkan 
lagmata kesayangan saya. 
Contact lens membuat mata saya lebih 
menarik dan lain daripada yanlain ;)
kawaii face
 Mataku, Asetku 
___________________________________

korang join ye -->
> michelle | annis <
TT: 17/7/11 (8PM)

thank youu ;]

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...