Contest: Saya ada Cash RM1000..!!

Welcome to The Smiley Guide! Hello semua ! Saya rasa bosan lerrr Okayy, jom layan contest yang exciting ni! 

-> Sebelum tu, menyanyi menari dulu Smiley dancing smiley courtesy of www.freesmileys.org heheheee. tak kena mengena :p

Contest: Saya ada Cash RM1000..!! (KLIK BANNER)

Smileys 
Saya sedang syok tengok ulangan AF9,
Sambil sibuk type entry untuk GA ini,

Kalau nak join, kenalah jadi follower kan?

Inilah bukti dah jadi peminat blog INI dan INI
|
|
v

nanti saya masukkan dalam bloglist Smileys

Smiley
Hadiah yang ada, saya sangat sukakan,
Tolonglah beri kepada diriku yang kesian ini,
Nah tahu hadiah ? Mestilah mahukan ?
Hadiah yang menarik ada tertera di SINI 


*hadiahnya adalah*

|
|
v
OhMy, saya nak!

Saya tag -->
Miss Michelle, Mdm Fieda and Miss Bambam

Smiley

Kalau berpeluang untuk memiliki 
wang sebanyak RM1000, saya akan membeli..
Smiley hurmm.. biar saya berfikir kejap ...

Smiley Okay, dah dapat !


Smiley nombor 1 -->



Apa ni ? kamera lah. Kamera apa ? 
Smiley Kamera Lomo Smiley

Smiley Kahkahkah, tengok org sedang bersumo,
Peliknya manusia-manusia zaman kini,
Bercita-cita nak ada kamera Lomo,
Fotografi memang minat diriku ini. Smiley

Nak tau apa itu kamera lomo, sila tekan SINI

Bestnyaa kalau dapat guna Kamera Lomo ini.
Kat Miri, Kamera Lomo dijual pada harga RM300 +
jarang nak tengok orang menggunakan Kamera Lomo sebab
orang banyak guna DSLR, Digital Camera @ Handycam. Setuju tak ?  
tak mampu beli Smiley

Smiley

Smiley nombor dua -->


Smiley Printer Foto  Smiley

Smiley Joel Leslie bertemu kawan baiknya,
Lalu menyuruhnya ikut membayar bil,
Printer foto digunakan sebaik-baiknya,
Untuk mencetak gambar yang telah diambil. Smiley

Smiley Wahhhh, kan best kalau dapat beli printer ini.
Boleh cetak semuaaaa gambar yang diambil 
menggunakan kamera lomo tadi.
Lepas tu, tak payah nak ke kedai cuci gambar. 
Pergi ke printer ni, terus cetak  Smiley

#okayitusaja Smiley

Smileythank youuuu and bye bye Smiley

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...