Contest : Saya dan Kaca Mata

Salam hari Ahad ! Rasa happy je hari ini sebab ada masa free untuk join CGL. Free from any activities ! ;D WoooHooo ! hehee.. Ok, now saya nak join this contest ! interesting and superb sangat..

Tajuknya --> Contest : Saya dan Kaca Mata yang 
dianjurkan oleh puan pemilik lyana-edris.blogspot

Contest : Saya dan Kaca Mata (KLIK BANNER)

Erkk! Saya pakai kaca mata ? Saya ni bukan jenis yang suka pakai shades semua tu. 
Kadang-kadang jerr. Kalau panas terik je. And kadang-kadang suka-suki pakai. hahahaaa.. 

okay, bab follow-mollow and like-likey tu? sudahhh :]
blog lyana-edris.blogspot kiut and cantek. 
keep it up, dear ! ;)

okay, errr.. mengumumkan ketibaan 
gambar saya memakai kaca mata
*erkk, ketibaan?

|
|
|
|
|
|
v


malunyaaa saya. Tak pandai nak gayakan kaca mata -.-' 
Tapi nevermind! Atleast berani nak show kann :p

Okay, potpetpotpet sikit pasal gambar atas tu 
Gambar tu diambil oleh diri saya sendiri menggunakan kamera henfon saya (LG KS360) yang ber-megapixel 2.0. *sebab itu kualiti kureng sikit* Tengok background gambar tu. Nampak sangat dalam kereta :p KAHKAHKAH! On the way balik rumah lepas penat shopping-mopping kat mall, suka-suki ambil gambar ni sebab boring. Bak kata orang, Takde kerja, cari kerja ! hahaa! Sorry gambar tu tak berapa hensem atau smart, saya tak photogenik :/ Next time saya ikut klas modelling lah :p hehee! 

tag --> michelle | annis | sher

itu saja. #okbye.

1 comment:

  1. gud luck!


    tolong vote saya

    http://apps.facebook.com/easypromos-premium/voteme/2337/612937130

    1. KLIK "LIKE" Radio Antarabangsa China

    2. Klik Vote dekat "Ellismelia Mohamad" yang ada tulisan di bawah:-

    C- China indah dan ada budaya tersendiri
    H- Hampir 4000 tahun sejarah
    I- Indah negaranya dan tamadun yang unggul
    N-Negaranya maju sebelum abad 19
    A-Aman dan beriklim sejuk yang lain dari Malaysia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...