GIVEAWAY : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari PHUKET

Salam semua (: Perghhh, penat bekerja kat kolej tadi. aku nak tidoooo! AHAHAHA ! aku tak bleh tido ! Mesti join jugak GA ni :D kkk. Aku join GIVEAWAY : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari PHUKET (:

(SILA KLIK BANNER)

Perghhhh, PHUKET yo! Encik Ady Budika memang selalulah melancong ke sana, ke sini. aku salute lah engkau!  Aku dah pernah pergi Phuket berjuta-juta kali :p uhuhuhu, tipu jerr. dalam mimpi je pernah. kuangkuangkuang. So, please Mr Ady Budika, let me win this time ;') Aku berasa hampa semasa aku tak menang apa-apa dari SEGMEN : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London. Sampai nak bunuh diri sebab tak menang :(( kahkahkahkah >:)

jawab soalan ni plak -->
  berikan tajuk entri Ady yang paling kawan-kawan semua suka dalam blog Ady ni, nyatakan gak kenapa anda suka entri tu. 

Okay, saya PALING suka entri  
kerana .............
entry tersebut dibuat pada 26 Mei ! hari special aku :DD HAHAHAHAAAA! + entry itu menunjukkan bahawa Mr. Ady Budika seorang insan yang mengenal erti mengalah kepada seseorang yang ... 'pelik'? susah nak explain. #okitusajalah

Nak menang sangat-sangat ! ( : 

....thank youuuuuu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...