SALWAISMAIL.BLOGSPOT.COM GIVEAWAY

 I will miss you dear friend, please don't go away,
Kawan diriku ini akan dirindukan dan disayangi,
Giveaway menarik dan awesome, diriku ini sertai.

Pergi pantai bersama best friend aku, Lani,
Bermain dan berseronok di pantai indah itu,
Jikalau anda hendak join Giveaway menarik ini,
Janganlah segan-segan tekan banner diatas itu.

Diriku berbangga menjadi salah satu daripada blogger,
Menggunakan kemudahan blogging bernama blogspot,
Marilah kita merapatkan hubungan antara bloggers,
Diriku menjadi follower kepada salwaismail.blogspot

> ini serious talking. hehehe <

potpetpotpet sikit *blom menjawab soalan*
Ianya sesuatu kepastian yang setiap peserta bagi Giveaway ini nak menjadi pemilik kepada hadiah yang ditawarkan untuk Giveaway yang manarik, gempak lagi mengasyikkan ini. Sama juga seperti saya. Saya nak memenangi T shirt Padini itu sebab diriku tidak memiliki sebarang pakaian berjenama Padini. Jikalau saya mendapatnya dari Cik Salwa, wahhhh, saya akan berasa AMAT bersyukur. Untuk kain baju kurung cotton tu, bolehlah saya berikan kepada kakak kesayangan saya yang merupakan seorang guru Pendidikan Khas di sebuah sekolah rendah. Pasti kakak saya gembira sangat kalau dia dapat buat baju kurung baru. Pasti dia tersenyum lebar :)
 Ini jawapan saya -->

> kreatif tak ? Macam esei tadika je. 2 perenggan. Kahkahkah!
Saya buat semua ini untuk meyakinkan 
Cik Salwa bahawa yang layak menjadi pemenang. 
Usaha Tangga Kejayaan ! ;D
_____________________________________________

Tidak lama lagi, entry yang ini akan siap,
Semoga diri aku berpeluang untuk menang,
Tapi, sebelum entry diriku ini betul-betul siap,
Saya tag kawan yang berpeluang untuk menang.

_ michelle | annis | sherlyna _

Menarik sangat GiveAway ini,
Diriku sanggup tunggu sampai pagi,
Marilah kawan, mari join GA ini,
Pasti tiada sesiapapun yang akan rugi.
 
Inilah diriku, namaku Joel Leslie,
Ingin mengakhiri entry GA ini,
You should join this GA, seriously!
Kalau tak join, rugilah dirimu nanti :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...