Contest Blog Aku Kena Gigit by Coklateyes



Dah pukul 11 lebih, diriku tak peduli,

Mestilah layan contest ini dulu,
Kalau kengkawan Joel menyukai contest ini,
Jangan tidur dulu, buat entry dahulu.

Kalau kengkawan ada hati nak join,
Sila tekan banner yang atas tu,
Lepas tekan banner, you are counted in,
So, apa tunggu lagi? tekanlah banner tu.

Jikalau anda seorang penduduk di Malaysia,
Anda merupakan seseorang yang bertuah,
Kalau nak hadiah, jangan buat ini sia-sia,
Peluang keemasan anda untuk cuba tuah.
# tak lama lagi Merdeka ! :D

Hadiah yang ada, saya sangat sukakan,
Tolonglah beri kepada diriku yang kesian ini,
Nah tahu hadiah ? Mestilah mahukan ?
Hadiah yang menarik ada tertera di SINI

Smiley

Saya Suka Geget Blog Hanya Dari Mata kerana .....
Please, janganlah kamu sanggup menyebat,
Orang yang langsung tak bersalah itu yer,
Blog menarik dan awesome, lagilah hebat,
Hopefully dapatlah jadi future lawyer !

KFC ? I always go there eat !
McDonald leh ? I'm lovin' it !
Isi kandungan blog, I like it,
Template blog, OMG, I love it !



Tak lama lagi entry ini akan siap,
Semoga diriku berpeluang untuk menang,
Tapi, sebelum entry diriku ini betul-betul siap,
Saya tag kengkawan yang berpeluang untuk menang


Dateline : 15 Ogos 2011, 11.59pm

Last but not least,


Walaupun kita berlainan kaum & agama,
Inginku ucapkan dengan hati yang iklhlas,
SELAMAT BERPUASA dan tidak lupa juga,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI !

2 comments:

  1. DAH TGK SAPA PEMENANG CONTEST TEKA LAGU? MUNGKINKAH ANDA PEMENANGNYA? JOM DATANG BLOG!!!

    ReplyDelete
  2. time kasih sebab join contest saya, jangan lupa check nama dan url awak kat latest entry saya. Insya-allah malam ni saya semak semua entry dan ALL THE BEST!!!

    salam sayang dari
    Innanie Ariffin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...