GA - PERTAMA DARI CIK MAY

sila tekan banner kalau nak join sekali :)

Smiley 

Walaupun kita berlainan kaum & agama,
Inginku ucapkan dengan hati yang iklhlas,
SELAMAT BERPUASA dan tidak lupa juga,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI !

Dengan ini, saya yang 'hawttt' lagi terlebih prasan, tuan empunya belog ini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua kawan-kawan fesbuk, kawan-kawan belog, kawan-kawan sekolah, dan tidak lupa kepada silent readers yang mungkin tidak pernah bertegur. Saya menghulurkan 10 jari jemari yang  tak berapa nak hawwt ini ingin meminta maaf, meminta beribu-ribu juta ampun jika selama anda membaca belog ini ada yang terasa hati atau tersentap dengan kekasaran ayat yang saya paparkan di belog ini dan juga blog yang 'hawtt' ini. Saya minta maaf sangat-sangat. Maafkanlah saya, okayyy ? Kalau maafkan, awak hawwt :3 hihihiii.. Kepada semua yang pulang ke kampung halaman masing-masing, PANDULAH SECARA SELAMAT, BE CAREFUL AND PLEASE NO MAT REMPIT.. kahkahkah :) Semoga Hari Raya tahun ini memberikan berjuta juta kemanisan dan kebahagiaan buat semua umat Islam! :)

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin 

Marilah kita buat semua ini semula,

Agar semua berjaya dilaksanakan,

Bulan puasa sudah pun bermula,

Hari Raya ditunggu-tunggukan :)


tag -->
cempaka kuning | annis  _

Tarikh tutup untuk join GA ni adalah pada 
06hb September 2011 (1pm)

thank youuu soo much ! :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...