Giveaway for Ramadhan

# salam semua ! :)

okay, sekarang saya nak join giveaway lagi. Saya join satu ni untuk kakakku yang kusayangai sangat-sangat! :) Kalau daku berpeluang untuk menang, daku akan berikan hadiah kepada kakak sebagai hadiah raya. hihihii.. 


Okie, saya join Giveaway for Ramadhan .


cepat cepat klik banner kalau nak join ;)


saya dah follow dengan ikhlas dan nanti 
saya masukkan dalam bloglist :D

Jagalah pemberian yang ini dari aku,
Agar awak sentiasa dapatlah simpan,
Warna merah jambu/merah, kegemaran kakakku,
Oleh sebab itulah diriku pun memilih AC 008


# harap-harap dapat beg ini. Mesti kakak suka sangat-sangat ! :D



SELAMAT BERPUASA DAN 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!


# OKBAI. :)

2 comments:

  1. terima kasih sebab sudi join GA sy,..semoga berjaya!!rezeki awk ada dimana-mana

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...