Mega Giveaway by Yana , Arisa dan Hanani



Hello :)
Hari ini saya nak join satu giveaway yang best & gempak ! :)

Mega Giveaway by Yana , Arisa dan Hanani

Giveaway ini best tau & hadiah pun best giler :)


Smiley

> jom kita terjah sponsor + hadiah yang awesome! <
Semoga saya ada peluang untuk memenangi salah satu daripada hadiah yang tertera. Amen! Saya betul-betul nak menang hadiah yang berupa top up kerana handphone saya kekurangan top up ._. #sobsob. Kalau hadiah edit blog pun best juga ! Semua memang best & awesome lah !
# update : 28/8 (7.05p.m)
WOAHH, hadiah makin lama makin bertambah ! Don't miss this chance of a life time everyone ! Cepat-cepatlah join :) You WON'T regret it ! psst, saya nak sngt tshirt untuk boy tu ! :D 

Sekarang saya nak tag 3 orang kawan saya :

Giveaway tamat pada : 15 Oktober


Menarik sangat GiveAway ini,
Diriku sanggup tunggu sampai pagi,
Marilah kawan, mari join GA ini,
Pasti tiada sesiapapun yang akan rugi.
 
inilah diriku, namaku Joel Leslie,
Ingin mengakhiri entry untuk GA ini,
You should join this GA, seriously!
Kalau tak join, rugilah dirimu nanti :)

THANK YOU Smileys

1 comment:

  1. thx joinn ^^ anyway , list sponsor sudah meningkat . lihat di blog saya :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...