CONTEST I LOVE DOMOKUN


 H E L L O ! 

Smiley

Orang berbudi, kita mesti berbahasa,
 Nilai yang baik harus dipraktik disini,
Kalau nak sesuatu, haruslah berusaha,
Mari kita bersama-sama join contest ini.


Sombong, kedekut dan jugalah dengki,
Janganlah diri kita ini bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)


Jikalau anda seorang penduduk di Malaysia,
Anda merupakan seseorang yang bertuah,
Kalau nak hadiah, jangan buat ini sia-sia,
Peluang keemasan anda untuk cuba tuah.



Saya sedang syok tengok ulangan AF9,
Sambil sibuk type entry untuk segmen ini,
Kalau nak join, kenalah jadi follower kan ?
Nah, ini bukti dah jadi follower blog itu dan ini.


Semalam hari yang hebat dengan Haziki,
Pergi ke bukit melihat keindahan bumi ini,
Domokun yang comel belum pernah dimiliki,
Semoga dapatnya di contest yang best ini. 


2 sebab suke DOMOKUN

1. Domokun membawa maksud yang sangat menarik dan special. YEAHHH
"Domo" bermaksud sesuatu (biasanya untuk menekankan"terima kasih," "maafkan saya," dll)membayangkan kesopanan meningkat"kun"digunakan sebagai panggilan kepada seseorang. Sebagai contoh, "Mr." atau "Cik" dan juga ''Tuan''.  
Menarikkan maksud Domokun :) 


2. Comel gilerrrrrr + warnanya memang #cunnnnnn!
Perghhh perghh perghhh, dengan giginya yang putih & tajam, mulutnya yang merah & ternganga, badannya yang comel  & coklat .. mesti BANYAK yang minat dengan Domokun kann :D Jeles tau tengok kawan-kawan yang ada barangan Domokun. Saya pula .. takdeeeeeeeee :(


sedih takde Domokun T_____T

><><><><><><><><><

nak sangat handsetcase domokun tu! Sebabnya ..


Handphone saya ada scratches everywhere! sebab saya tidak ada case untuk phone saya ni. Sebenarnya ada case untuk phone saya ni, tapi, dah dikoyakkan oleh kucing jiran.  T____T


image


Now, dah kira 4 bulan phone tidak ber-casing. Sakit tenat telefon bimbit saya :(

Perlukan case itu !
Kalau tidak, tak mustahil telefon saya ni akan
ROSAK dan tidak berfungsi lagi D;


NOOOOOOOOOOOO


I won't want that to happen. huhuhuuu.

Konklusinya,

I'm begging you ..



Saya perlukan handsetcase domokun tu



Kalau  handsetcase domokun tu diberikan kat saya,

ni reaksi saya :



and



Saya juga akan menari macam Domokun ni ->


HOOOORAYYY ! 
#whileDANCINGtheDOMOdance. hehehee.


tag ->
(EXPIRED DATE : 11 OCTOBER 2011)

top up tu boleh kasi kat abang, shawl pula boleh kasi kat kakak, 
phonecase domokun tu nak kasi sapa ? Kasi sayaaaa la :D hehehee

Terima kasehhhhhhhh! (:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...