Contest Kenali Bloggers

HELLO! :)

[banner contest juga telah diletakkan di sidebar]

Salam perkenalan pembuka bicara,
Semoga diriku ada rezeki di contest ini,
Akan diriku cuba pelbagai cara-cara,
Supaya menang Contest Kenali Bloggers ini.

Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)

 Pergi ke sana, pergi ke sini, ADUH! aku tak larat,

Tolong kau pergi buat sendiri kerja yang itu,
Menjadi follower, salah satu daripada syarat,
Aku pun terus follow blog yang hebat tu!

[facebook page pun dah diLIKE]

 Smiley


Kini tibanya untuk mengenali diriku,
10 perkara tentang diriku kusampaikan,
Moga hubungan silaturahim dirapatkan,
Di antara kita yang digelar BLOGGERS.

# FAKTA 1 :
Saya pengguna
yang tegar tapi pengguna 
yang tak berapa tegar. 

# FAKTA 2 :
Saya bukan seorang yang
cuma seorang yang

# FAKTA 3 :
Perasan pandai lukis doodle tapi hasil macam ni :
dan berangan nak pandai buat doodle macam

# FAKTA 4 :
Minat memelihara
tapi yang banyak merosakkan rumah adalah

# FAKTA 5 :
Panggilan kat sekolah banyak, iaitu

# FAKTA 6 :
Masih muda ye. Baru
and

# FAKTA 7 :
Suka main game



# FAKTA 8 :
Bercita-cita nak jadi

# FAKTA 9 :
Nak buka
kerana saya sayangkan haiwan

# FAKTA 10 :
sukaa yang tahap dewa dengan warna


Itulah 10 perkara tentang saya ;)

Sekarang nak tanya Wanny pula -->


Tidak lama lagi, entry yang ini akan siap,
Semoga diriku ini ada peluang untuk menang,
Tetapi sebelum entry diriku ini betul-betul siap,
Kenalah tag kawan yang berpeluang untuk menang.


Tarikh tutup : 25 December 2011


 Smiley

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi contest yang menarik kali ini.


THANK YOU ;)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...