Contest Sesimple Wanny


Jom, kita semua sertai contest yang ini,
Boleh menang, tolong aku dipercayai,
Contest yang hebat giler, diriku sertai,
Tajuknya Contest Sesimple Wanny.

Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)
...
# ehemmmm ehemmmm. 
tiba masanya untuk tengok gambar :p

Aku mesti kalah kalau berlawan with laki hensem,
Tapi ke-handsome-an tidak penting, wahai gadis,
Walaupun diriku ini bukan jejaka yang hensem,
Senyuman mampu mengaburi mata semua gadis :p

|
|
v

gambar ini sebenarnya diambil secara candid oleh siapa pun aku tak tau. Ni masa saya ngan adik beradik pergi ke Marina Bay, Miri untuk melihat sunset yang indah sangat.



ni pula gambar sebelum drama English sekolah saya bermula. Tajuk drama tu Rumpelstiltskin. Aku memegang watak Father :) Kumpulan saya dapat nombor 3. Hebat gilerr hari tu! Kawan cakap ni macam gambar orang yang baru berperang. hahaha 



Ni gambar dekat Marima Bay juga. Yang saya suka sangat pasal gambar ni adalah background dia. Suka giler tengok awan tu :) Bagi aku, ini perfect giler!


Ni gambar last. Ni ala-ala cute :p hehehe. Comeyy tak? :p ngohohoho!
_______________

 Pergi ke sana, pergi ke sini, ADUH! aku tak larat,
Tolong kau pergi buat sendiri kerja yang itu,
Menjadi follower, salah satu daripada syarat,
Aku pun terus follow blog yang hebat tu! :)

Dah sampai ke akhirnya entriku,
Ucapan terima kasih diucap diriku,
Memenangi hadiah, itulah niatku,
Harap-harap termakbul niatku itu.

TERIMA KASIH! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...