contest>........owng yng plng aq syng


Jom, kita semua sertai contest yang ini,
Boleh menang, tolong aku dipercayai,
Contest yang hebat giler, diriku sertai,
contest>........owng yng plng aq syng.

Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)

 Pergi ke sana, pergi ke sini, ADUH! aku tak larat,
Tolong kau pergi buat sendiri kerja yang itu,
Menjadi follower, salah satu daripada syarat,
Aku pun terus follow blog yang hebat tu!



Hidup kita ini haruslah dinikmati,
Harus senyum, jangan sedih-sedih,
Koleksi gambar telah diterokai,
Inilah dia orang yang paling aku sayang ;)


Yup, merekalah orang yang paling aku sayangkan.


Itulah mereka :)

Tapi, hari ini saya ingin ceritakan tentang




Diriku sayangkan kakakku kerana beliau seperti pengganti ibuku. Ibuku telah pun meninggal dunia 2 tahun yang lebih.  Segala perkerjaan seperti membasuh, memasak dan segala perkerjaan seorang ibu dikerjakan oleh kakakku selepas ibu meninggal. Beliau sememangnya seorang insan yang sangat berjasa kepada keluargaku :')

Keistimewaan kakakku, Mildred :



 Smiley

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi contest yang menarik kali ini.


TARIKH TUTUP CNTEST NIE 30 .11 .2011

LOTSA LOVE, joelleslie ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...