Creative Candid With Buddies


Jom, kita semua sertai contest yang ini,
Boleh menang, tolong aku dipercayai,
Contest yang hebat giler, diriku sertai,
Tajuknya Creative Candid With Buddies.

Sombong, kedekut dan juga dengki,

Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)


 Pergi ke sana, pergi ke sini, ADUH! aku tak larat,
Tolong kau pergi buat sendiri kerja yang itu,
Menjadi follower, salah satu daripada syarat,
Aku pun terus follow blog-blog yang hebat tu!


(Page pun dah diLIKE)


Hidup kita ini haruslah dinikmati,
Harus senyum, jangan sedih-sedih,
Koleksi gambar telah diterokai,
Inilah gambar candid dengan buddies!







ini beberapa gambar candid yang telah diambil oleh DSLR milik rakan saya. Bagi saya, gambar-gambar ini kreatif kerana banyak jenis 'pose' yang berlainan. Gambar-gambar ini telah diambil semasa 'waktu rehat' latihan drama kami, Rumpelstiltskin :)

 Smiley

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi contest yang menarik kali ini.

TARIKH TUTUP
12 Disember 2011

SEKIAN TERIMA KASIH ;)

1 comment:

  1. thanks for joining us :) Good luck okayy .

    btw , suka entri awak . ala-ala pantun gitu :')
    oh , before lupa . tarikh tutup mungkin akan dipercepatkan . teruskan mengikuti perkembangan contest ni ya !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...