GA Silaturrahim


Jom, kita semua sertai contest yang ini,
Boleh menang, tolong aku dipercayai,
Giveaway yang hebat giler, diriku sertai,
Tajuk  GA ini adalah GA Silaturrahim

Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join giveaway ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)

 Pergi ke sana, pergi ke sini, ADUH! aku tak larat,
Tolong kau pergi buat sendiri kerja yang itu,
Menjadi follower, salah satu daripada syarat,
Aku pun terus follow blog yang hebat tu!



Hidup kita ini haruslah dinikmati,
Harus senyum, jangan sedih-sedih,
Insan istimewa memang banyak,
Mereka ini adalah TERISTIMEWA 
|
|
v


Yup, merekalah orang yang paling aku sayangkan.


Itulah mereka :)

Tapi, yang paling berjasa dan istimewa bagiku adalah



Nama beliau Mildred. Saya paling beliau

MILDWED :P hehe. comel tak nama tu? :p




 Smiley

SAYA NAK CUTEMUM & CEMPAKA KUNING JOIN :)

Tarikh tutup : 19 Disember 2011

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi giveaway yang menarik kali ini.


1 comment:

  1. okess..siap..mm ade sape2 yg jadi refer utk joelleslie tak?

    Tq join GA ye..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...