OHSEEEM Giveaway by Faqihah, Scha, Ain


TEKAN BANNER KALAU NAK JOIN ;)

Okay, ni Giveaway yang WAJIB semua join. Hebat beb! Hadiah dia bukan main banyak & gempak! Yang susah nak cayak, para penganjur ni baru belasan tahun. Macam siapa? Macam saya lerrr cuma saya tua beberapa tahun je :p hehehe. Hebat la FaqihahAinScha ni! Salute korang! :) KEEP IT UP!
Okay, jom join GA ni ek! Jangan tak join! Nanti RUGI besarrrr!

Semoga diriku ada rezeki di GA ni. Ameeeeeen! :)

Sertai giveaway yang hebat ini,
Memenangi hadiah memang niatku,
Kalau ada rezeki di giveaway ni,
Memang gembira giler-giler diriku!

Kalau tetiba menang barangan perempuan,
kakakku sentiasa ada :) hehehe!

okay, saya nak korang join, okay?

TERIMA KASIH! :)

2 comments:

  1. Thanks sesangat sebab join :D Good Luck! Hehe

    Seriously! Blog kamuuuuu OHSEEEM SANGAT!

    ReplyDelete
  2. harap2 ada rezeki. ;) ameeeeeen! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...