SweeT Mem0rieS ConTest by Mimie



Jom, kita semua sertai contest yang ini,
Boleh menang, tolong aku dipercayai,
Contest yang hebat giler, diriku sertai,
Tajuknya SweeT Mem0rieS ConTest by Mimie

Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)

 Pergi ke sana, pergi ke sini, ADUH! aku tak larat,
Tolong kau pergi buat sendiri kerja yang itu,
Menjadi follower, salah satu daripada syarat,
Aku pun terus follow blog yang hebat tu!


Hidup kita ini haruslah dinikmati,
Harus senyum, jangan sedih-sedih,
Koleksi gambar telah diterokai,
Inilah gambar sweet memory aku!

|
|
|
v


ini merupakan gambar saya bersama adik-beradik yang tersayang. Ni sememangnya hari yang sweet dan harus dijadikan sweet memory dalam hidupku. Kenapa? Because it is simply the day when me and my siblings melupakan segala perkara yang kurang menyenangkan dan dapat menikmati keindahan bumi. Kami ketawa bersama-sama, berkongsi masalah dan yang paling saya sukakan adalah gambar ini. Gambar ini diambil oleh saudara saya dan telah diedit oleh kakakku. I just love this picture! :)

 Smiley

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi contest yang menarik kali ini.

LOTSA LOVE, joelleslie ;)

3 comments:

  1. awak ni pandai betul berpantun..rasa nak join jugak..

    ReplyDelete
  2. wahh..pandainyee berpantun..
    haa meh nak bls..

    bunga kemboja harum mewangi,
    dihinggap oleh si kumbang teruna,
    terima kasih la pada empunya entry,
    klu ada rezeki takkan kemana

    hahaha..tetibe jadi pandai berpantun plakk
    neway thanks join..
    gudluck ^_^

    ReplyDelete
  3. hehe. saya cuba nak berpantun ni sebab disyorkan oleh cikgu BM kami. So, memang minat la berpantun ni walaupun tunggang-langgang pantun tu kadang2. hehe

    Selepas dah penat memetik buah duku,
    Cik Siti dan adiknya bermain di titi,
    Semoga rezeki menyebelahi diriku,
    Oh, betapa gembira diriku nanti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...