SYAKIRSOFIYASYAKIRA 1ST GIVEAWAY

H E L L O ! 


Orang berbudi, kita berbahasa,
 Nilai yang baik harus dipraktik disini,
Kalau nak sesuatu, harus berusaha,
Mari kita bersama-sama join GA ini.

Bersama-sama we can do it,
Kalau ada masalah, just ask me,
So, kamu tanya 'what time is it ?'
saya akan jawab ~> it's Giveaway Time !


Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join GA ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)

Saya sedang syiok tengok ulangan AF9,
Sambil sibuk type entry untuk GA ini,
Kalau nak join, kenalah jadi follower kan?
Inilah bukti dah jadi pengikut blog-blog itu


Tidak lama lagi, entry yang ini akan siap,
Semoga diriku ini ada peluang untuk menang,
Tetapi sebelum entry diriku ini betul-betul siap,
Kenalah tag kawan yang berpeluang untuk menang.


 saya tag 

Tarikh Tutup - 15/12/2011

Ini aku, namaku Joel Leslie Anyie,
Ingin mengakhiri entry aku yang ini,
If you don't join, awak rugi, Seriously !
Kalau tak join, rugilah diri anda nanti.


senyum selalu ! :)

thank you :]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...