GA Rush Hour


tekan banner kalau nak join ;)

Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)


 Pergi ke sana, pergi ke sini, ADUH! aku tak larat,
Tolong kau pergi buat sendiri kerja yang itu,
Menjadi follower, salah satu daripada syarat,
Aku telah pun terus follow blog yang hebat tu!


Inilah pic aksi spontan saya -->


Pic spontan ini diambil semasa saya dan adik-beradik saya berada di Marina Bay, Miri. Masa tu sibuk makan kuaci tiba-tiba orang panggil nama saya then terus berpusing. Ehh, rupa-rupanya orang ambil gambar. hehehe.  Nasib baik ada senyuman di muka :p hehe. Apa-apa pun, memang best la hari tu! :)

 Smiley

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi giveaway yang menarik kali ini.

TT: 12/12/2011 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...