Kata Kunci Strawberi

Salam sejahtera! Tiba masanya untuk sertai contest yang seterusnya ^__^v


Sila tekan banner dengan penuh perasaan kalau nak join ye :)


Saya teringin ke Het Aardbeienland, Netherlands kerana tempat itu begitu mengagumkan dengan pelbagai keindahan! Sebenarnya Het Aardbeienland adalah taman tema yang boleh dikatakan tercantik di muka bumi ini. Yang paling menarik perhatian saya adalah hakikat bahawa strawberi dapat dijumpai di setiap sudut taman tema ini.  Memang penuh dengan strawberi yang segar lagi sedap untuk dimakan. Strawberi yang segar ditanam di dalam teres, di muzium, di taman-taman, dalam ladang dan dalam rumah hijau. Wahhh, jikalau ayah saya membawa saya ke sana sebagai hadiah hari jadi, memang bersyukurlah saya sebagai anaknya ini. Ia bagaikan impian menjadi nyata! Semestinya kasih sayang antara kami akan bertambah dan semakin bertambah kerana kami dapat menikmati keindahan bumi ini bersama-sama. Senyuman yang termanis akan terukir di wajah kami :)

Tarikh tutup 3 - 9 feb 2012 pada 12.00 tengah malam

Sekian terima kasih :)

2 comments:

  1. awak! jom join GA kitaorang lak! (^_^) lebih 20 hadiah menarik menanti peserta~

    http://syanpunyabelog.blogspot.com/2012/01/sticky-post-future-doctors-give-away.html

    ReplyDelete
  2. datang jalan2 dari segmen yang sama
    dah follow sekali

    jom follow jugak
    http://sayagilerpurple.blogspot.com/2012/02/kata-kunci-strawberi.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...