2nd Butterfly Giveaway by Intan Wandalaara

 


Sudah sangat lama kita tidak bersua,
Macam tidak saling kenal pula kita ini,
Salam perkenalan buat anda semua,
Hari ini saya sertai giveaway yang ini.

Giveaway yang teramatlah hebat lagi menarik,
Tajuknya pun tersangat-sangatlah baik punya,
Saya sangat pasti akan membuat anda tertarik,
2nd Butterfly Giveaway by Intan Wandalaara

Sombong, kedekut dan jugalah dengki,
Janganlah diri kita ini bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join giveaway ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)

Smiley 

Jikalau anda seorang penduduk di Malaysia,
Anda merupakan seseorang yang bertuah,
Kalau nak hadiah, jangan buat ini sia-sia,
Peluang keemasan anda untuk cuba tuah.

kalau saya ada rezeki untuk mendapatkan 
barangan wanita, kawan-kawan/kakak sedia menerima 
hehehe :D

Smiley
nak gak kak Intan pilih saya ni, sebagai pememang UTAMA. So,
saya nak berikan beberapa fakta mengenai saya.
Dapat gak korang kenal saya serba-sedikit :p
HEHEHEHE :)


Kini tibanya untuk mengenali diriku,
10 perkara tentang diriku kusampaikan,
Moga hubungan silaturahim dirapatkan,
Di antara kita yang digelar BLOGGERS.

# FAKTA 1 :
Saya pengguna
yang tegar tapi pengguna 
yang tak berapa tegar. 

# FAKTA 2 :
Saya bukan seorang yang
cuma seorang yang

# FAKTA 3 :
Perasan pandai lukis doodle tapi hasil macam ni :
dan berangan nak pandai buat doodle macam

# FAKTA 4 :
Minat memelihara
tapi yang banyak merosakkan rumah adalah

# FAKTA 5 :
Panggilan kat sekolah banyak, iaitu

# FAKTA 6 :
Masih muda ye. Baru
and

# FAKTA 7 :
Suka main game



# FAKTA 8 :
Bercita-cita nak jadi

# FAKTA 9 :
Nak buka
kerana saya sayangkan haiwan

# FAKTA 10 :
sukaa yang tahap dewa dengan warna

Tidak lama lagi, entry yang ini akan siap,
Semoga diriku ini ada peluang untuk menang,
Tetapi sebelum entry diriku ini betul-betul siap,
Kenalah tag kawan yang berpeluang untuk menang.


 Smiley

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi giveaway yang menarik kali ini.

GIVEAWAY AKAN BERLANGSUNG DARI 15 MARCH HINGGA 15 APRIL 2012 

1 comment:

  1. snarai penaja tlah brtmbah :) http://intanwandalaara.blogspot.com/2012/03/2nd-butterfly-giveaway-by-intan.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...