:: Giveaway : FM Gold Coast Australia ::


Jom, kita semua sertai contest yang ini,
Boleh menang, tolong aku dipercayai,
Contest yang hebat giler, diriku sertai,
Tajuknya :: Giveaway : FM Gold Coast Australia ::

Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)

Hidup kita ini haruslah dinikmati,
Harus senyum, jangan sedih-sedih,
Koleksi gambar telah diterokai,
Inilah gambar bersama BFF diriku!

|
|
|
v


DARI KIRI KE KANAN : Saya (Joel), Malissa, Sabrina, Gabriel, Gibson  
gambar ini telah diambil semasa saya dan BFF saya berehat time 'waktu rehat' latihan drama kami. Perghh, penat giler la practise untuk drama kami ini. Ini gambar ni menunjukkan kami pening memikirkan pasal drama tu. hehehehe :D  Tapi setelah berlatih selama beberapa minggu, kami mendapat tempat ketiga dalam pertandingan drama tu. Boleh tahan kot. Asalkan dapat hadiah. hehehe. 


     Sahabat ibarat insan terbaik dalam hidupku 
dan sering sejalan denganku dan yang menjag
nama baikku ketika aku hidup atau 
selepas aku meninggal. Dialah yang mewarnai 
hidupkdan membuat aku tersenyum !




THANK YOU :) 

lotsa fun, Joel.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...