Contest 2 : Kata-Kata indah

contest 2: kata-kata indah


 Sudah sangat lama kita tidak bersua,

Macam tidak saling kenal pula kita ini,
Salam perkenalan buat anda semua,
Hari ini saya sertai giveaway yang ini.

Klik banner di atas untuk sertai ^_^

Contest yang teramatlah hebat dan best lagi menarik,
Teramatlah saya excited, wahh, memang terbaiklah,
Contest yang sepastinya akan membuat anda tertarik,
Contest 2 : Kata-Kata indah -lahhhhhhhhhhhhhhhhh..

Jikalau anda seorang penduduk di Malaysia,
Anda merupakan seseorang yang bertuah,
Kalau nak hadiah, jangan buat ini sia-sia,
Peluang keemasan anda untuk cuba tuah.

Saat yang ditunggukan dengan sabar telahpun tiba,
Marilah kita berusaha agar kumpulan lawan tersungkur,
Kata indah untuk contest ini disusun dengan usaha,
Jikalau Sis Syira sukakan, saya pun bersyukur.. 

kata indahku ~
"setelah menelusuri erti sebenar kehidupan, ia membuat saya sedar bahawa kehidupan ini amat signifikan bukanlah kerana ia merupakan platform membenci dan merosakkan insan yang lain, tetapi untuk mengetahui dan mempelari nilai kehidupan yang begitu menakjubkan agar sentiasa diberkati dan juga jalan ke arah KEHEBATAN!"

 Contest berlangsung dari 19 Mei 2012 hingga 3 June 2012.. 
Saya tag Kak Fieda




sekian. terima kasih ^__^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...