Contest : Saya Sayang Awak


sila tekan banner untuk sertai ^_^v


Jom, kita semua sertai contest yang ini,

Boleh menang, tolong aku dipercayai,
Contest yang hebat giler, diriku sertai,
Contest : Saya Sayang Awak.. ini :)

Sombong, kedekut dan juga dengki,
Janganlah diri kita bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join contest ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)


ini adalah quote yang telah berjaya menarik perhatian saya :


sangat hebat erti quote ini *diambil daripada sumber lain* :)

 Smiley

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi contest yang menarik kali ini.

Saya tag Kak Fieda, kak Azatiesayang, cikgu alongnidar
Hantarkan borang penyertaan anda sebelum 1 Jun 2012. 

sekian. terima kasih! ^_^v

2 comments:

  1. Nice quotes. Thanks sebab sudi join :D

    ReplyDelete
  2. Syarat diupdate. Hope alert :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...