GIVEAWAY SALAM RAMADHAN 2012


Sombong, kedekut dan jugalah dengki,
Janganlah diri kita ini bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join GIVEAWAY ini,
Sila tekan GAMBAR yang awesome di atas itu ;)

Jikalau anda seorang penduduk di Malaysia,
Anda merupakan seseorang yang bertuah,
Kalau nak hadiah, jangan buat ini sia-sia,
Peluang keemasan anda untuk cuba tuah.
Smiley
 MAKANAN YANG SAYA SUKA MAKAN BILA BERBUKA

Seorang pelajar yang teringin untuk makan & makan,
Pastilah memerlukan makanan yang sodapppppppp,
Apakah itu salah satu makanan yang saya suka?
IANYA ADALAH TAUHU SUMBAT, OH SEDAPPNYAAAA!


Merana tauhu sumbat, hidupku tidak berguna, *chewahhhh*
Kesedapan melampau, ku nak makan di mana-mana saja,
Cikbintang nak beri hadiah dodol, kuterpesona dan laperrr,
I BADLY nak makan dodol, pasti sedap macam tauhu sumbat jugak!!

JOM LAWAT - ELLISMELIA SHOPPE

 Smiley

Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi giveaway yang menarik kali ini :)


1 comment:

  1. comelnye entry die!!!hehee...
    wahhhh siap gmba tauu sumbat tu...telan air liuq sat!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...