Giveaway "Saya Nak Duit Raya" By Wawa



Sudah sangat lama kita tidak bersua,
Macam tidak saling kenal pula kita ini,
Salam perkenalan buat anda semua,
Hari ini saya sertai GIVEAWAY yang ini.

GIVEAWAY yang teramatlah hebat lagi menarik,
Tajuknya pun tersangat-sangatlah baik punya,
Saya sangat pasti akan membuat anda tertarik,
Heyyy awakkkkkkkkk! Nak tau apa tajuknya?

Giveaway "Saya Nak Duit Raya" By Wawa

Sombong, kedekut dan jugalah dengki,
Janganlah diri kita ini bersikap seperti itu,
Kalau kengkawan saya nak join GIVEAWAY ini,
Sila tekan banner yang awesome di atas itu ;)

Jikalau anda seorang penduduk di Malaysia,
Anda merupakan seseorang yang bertuah,
Kalau nak hadiah, jangan buat ini sia-sia,
Peluang keemasan anda untuk cuba tuah.
Smiley
Kenapa nak join GA ini?
Kemenangan boleh diperoleh oleh diriku ini,
Akan tetapi, ada sebab yang jauh lebih penting,
Memberi sokongan kepada giveaway HEBAT ini,
Turut menjadi faktor penyertaan 1st giveaway by WAWA!

 Smiley



Sekian sahaja entriku kali ini,
Ikhlas dari insan bernama aku,
Hadiah menarik dikejar kini,
Hadiah buat diriku, itulah inginku.

Ucapan sekian terima kasih penutup bicara,
Berharap kalian semua sukakan entri ini,
Telah diri aku cuba pelbagai kaedah dan cara,
Untuk memenangi giveaway yang menarik kali ini :)

- SYARAT? SEMUA DAH KUPATUHI! :D -

2 comments:

  1. om tengok sini Pemenang sudah diumukan. Jom tengok sapa yang menang~ http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/08/senarai-pemenang-giveaway-saya-nak-duit.html

    ReplyDelete
  2. Sila bagi detail pemenang . rujuk sini http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/08/pemilihan-pemenang-giveaway-saya-nak.html
    Cepat klu x hadiah akn diberi kpd org lain

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...